16 May 2009

Ucapan Hari Guru..buat aku...

....Aku telah menerima hadiah Hari Guru ini semalam,walaupun sekolah kami belum menyambut Hari Guru lagi.Daripada siapa????Biarlah Rahsia..hanya aku yang tahu...
Sejak semalam aku telah menerima ucapan Selamat Hari Guru daripada rakan guru,bekas murid,dan ibu bapa muridku.Pagi tadi aku dapati dalam Handphone aku sudah penuh dengan SMS ucapan Hari Guru..Ucapan yang dikirim pula agak kreatif..
...Cg Hamdiah..Bad Teacher complains,Good Teacher explains,Better Teacher demonstrates,Best Teacher motivates,Great Teacher inspires..HAPPY TEACHER'S DAY..
..Cg Adi... Banyak dpt Bunga?..Tanda tugas guru mengharumkan dunia.Dapat PEN?Petanda guru bijak melakar kata.DapatPEMADAM?Petanda guru sentiasamembetulkan yang dusta.Dapat MESEJ petanda guru sentiasa di ingatan.Dapat COKLAT?Tanda guru suka didampingi.Dapat CEMUHAN?Tanda guru insan yang sabar dan akan sentiasa dirahmati TUHAN..SELAMAT HARI GURU..
..Cg Kasma..Salam buat teman seperguruan..sangat mulia kerja kita,tapi kita sering dikata berkira..Sibuknya kita tapi dikata takde kerja...Penatnya kita mendidik anak bangsa tapi dikata guru kini sangat manja...Tapi kita tetap seorang guru yang setia..Teruskanlah perjuangan yang mulia ini..Ikhlaskanlah hati tak kira apa dikata...Ingatlah Keredhaan Illahi yang dicari dan kekal abadi..Birth is the start of life,beauty is the heart of life,but people like u are the 'HEART' of life..HAPPY 2009 TEACHER'S DAY..
.....Cg.Ng....WITHOUT DEAR TEACHERS--days would be: Sadday,Moanday,Tearsday,
Wastedday,Thirstday,Fightday,..and Shatterday..so i would like to wish u a very...HAPPY TEACHER'S DAY.

No comments:

Post a Comment