20 May 2009

Sambutan Hari Guru 2009...





<<<




>>>Persembahan muri-murid Tahun 5(kelasku)



......Kad Hari Guru Raksasa ...














>>>>>>>>suasana di dalam dewan motivasi....













Setiap kali menyambut Hari Guru..ak bertanya kepada diriku,apakah sudah cukup ilmu yang aku titipkan buat murid-murid aku melangkah ke satu peringkat yang lebih tinggi?Apakah aku sudah menyempurnakan tugas yang diamanahkan kepadaku dengan baik?

.....Hari ini awal-awal lagi murid-muridku sudah menunggu kedatanganku bersama hadiah di tangan mereka.Tak sangka juga,walaupun aku ni boleh dikategorikan sebagai guru yang garang tetapi aku tetap diminati oleh murid-muridku..Tugasku sebagai guru disiplin yang sebetulnya menuntut aku supaya nampak garang....hahaha..

Untuk murid-muridku:

Andai saja kalian tahu
bukan hadiah yang aku pinta
tapi ucapan selamat Hari Guru
itu yang aku nanti.
Andai saja kalian tahu
jika bisa aku tebarkan seluruh ilmu di dunia ini
akan aku semaikan dalam diri kalian seutuhnya.
Andai saja kalian tahu
betapa aku menyayangi kalian
dan tiada lain yang lebih bererti bagiku
melainkan KEJAYAAN kalian.
Murid-muridku...
Aku sayangkan kalian
setulus kasihku kerana
kalianlah duniaku ceria selalu.






































No comments:

Post a Comment