02 May 2009

Time To Migrate..

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::

Terkesima seketika ketika aku membaca artikel Time To Migrate daripada Sdr.Ibnu Hisyam.Tak tahu mengapa dan kenapa dan tanpa isyarat maupun petanda secara tiba-tiba keputusan ini beliau ambil.Apapun,keputusan beliau tetap dihormati kerana aku percaya beliau ada alasan tersendiri yang tak mampu diluahkan kepada orang lain.

Sdr.Ibnu..terima kasih di atas segalanya dan maaf jika ada kekhilafanku sepanjang pertemuan ini.Walaupun sekadar di maya,tetapi kita mampu juga menjadi rakan seperjalanan yang saling bertukar idea,pendapat malah menjana pelbagai bahan gurauan sebagai hiburan.Sesekali jengoklah di sini...

Semoga akan terus suksess dan menjadi guru yang TERHEBAT di pasaran..hahaha.

...rupanya gurauan semalam adalah petandanya???Memang bijak menyembunyikannya...anyway thanks for..Still Loving You..Ok?
.........................................................................................................................................................................
Salam terakhir daripada Sdr.Ibnu Hisyam..

Aslmkm and Salam Sejahtera,

Setelah menghabiskan sejumlah masa dalam kehidupan saya di engkabang.net, saya rasa sudah masanya saya meninggalkan engkabang.net. Tanpa rasa sakit hati atau senang hati saya mengambil keputusan ini atas pendirian saya sendiri. Jika ada yang berkata "itu pun nak bagitau" , saya rasa saya perlu memaklumkan kerana:

Pertama: Saya datang ke sini dan sebilangan engkabangerz sedar akan kehadiran saya maka tidak adil jika saya pergi tanpa memberitahu mereka. So kalau mereka tidak online masa ini sampaikan salam kepada mereka

Kedua : Saya rasa sepanjang saya berada di engkabang.net, banyak juga kesalahan saya lakukan, maka perlulah saya meminta maaf.
Ketiga : Cukuplah yang dua di atas itu.
I like to say thank you to all my dear friends, Bro Haizan, Sheikh Zainal, Sheikh Awangku, Adik Azahar, Sheikh Abdul Karim, Sis Wid, Bro Marson, Ustaz Mohd Sabli, Bro Lee, Cg Asha, Kanda Habsah, Old friend Khaidir, Sis Azlina, Bro Bruno, Bro Wilter, Sis Jasmin, SIs Agnes, Sis Asrina, Bro Azman, Bro Amir, Bro Duanne, Bro Zulkarnain Mustakim, Bro David, Bro Erwan, Sheikh Jaafar, Bro Joseph, Bro Kradi, Sis Khadijah, Sis Mariam Allem, Bro Lee b Saat, Bro Mahmud Kunaini, Bro Meor, Mohd Ali, Abang Dol, Bro Tauhid, Sis Suraya, Sis Surayah, Sis Haryati, Sis Syahrul, Bro William P and of coz Mary Ann Iqmal, Dyg Noorasmah and Nolan iboh lah hehehehehehe, list ya not in order, sik ngekot priority(you guys figure it out by yourselves lah) Sesiapa yang tertinggal sorrylah maklumlah warga e.net ramai, mun molah konsert dah kaya aku nyual tiket

So you guys take care, I learn a lot from you guys and havin fun too
Enjoy your teaching and make the children enjoy too
Your friend here is just a dreamer passin' by.................


>>>

No comments:

Post a Comment