11 December 2009

Salam Cuti...

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::


Esok,aku akan memulakan cutiku. Hehehe..orang lain sudah lama bercuti tapi cuti aku baru nak mula. Tak apalah, yang penting bagiku semua persiapanku untuk 2010 sudah aku selesaikan.So bermula esok aku akan bercuti dengan minda yang merdeka. Tambah menggembirakan kerana hari ini aku sudah mendapat keputusan UPM aku...Hahahhuhu..aku tak menjangkakan aku akan mendapat kejayaan seperti yang diharapkan...A dalam genggaman.Sesungguhnya kejayaan ini tak akan dapat aku miliki tanpa DIA...mentorku yang banyak membantu dan memberikan idea untuk memyempurnakan semua tugasanku..Percaya atau tidak,aku mendapat markah penuh untuk tugasan Bahasa Arab.Examnya pula?hahahahuhuhu..

Ok, so sepanjang aku bercuti SDPR akan bercuti juga...Harap Maaf..Jumpa lagi...Thanks...

2 comments:

  1. sebesar-besar TAHNIAH buat anda. Teruskan bersyukur agar rahmatNya sentiasa melimpah selepas ini..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih wahai sahabatku..InsyaAllah perjuangan ini akan diteruskan lagi hingga ke destinasi cemerlang

    ReplyDelete