07 January 2010

TERIMA KASIH...BUAT SEMUA...

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::

Petang tadi semasa mesyuarat kurikulum sekolah, rakan-rakanku bertanya bagaimanakah perasaanku untuk menghadapi pembedahan esok...Aku tak mampu untuk menjawab kerana aku sendiri pun tak tahu apa perasaanku. Aku hanya tersenyum untuk menutupi keresahan di hatiku. Namun sesuatu yang amat mengharukan aku ialah semuanya nampak risau dan sebelum balik tadi masing-masing mengiringiku dengan doa yang amat aku perlukan waktu ini..TERIMA KASIH BUAT SEMUA...

Semalam aku telah mendapat suntiksn kata-kata semangat daripada mentorku..Dia amat faham akan sikapku..hehehe..zahirnya saja nampak kuat tapi hakikatnya???????

Apapun..terima kasih buat semua yang mendoakan aku..sesungguhnya doa kalian adalah kekuatan buatku dan kasih sayang kalian adalah semangatku..

No comments:

Post a Comment