24 January 2010

Aku rebah lagi...

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::

Hari ini sekalu lagi aku berada di Hospital Normah..Pagi tadi semasa aku dan mentorku keluar bersarapan aku tiba-tiba pitam dan hampir pengsan. Hal ini sudah pasti membuat DIA panik kerana DIA baru saja memberi ceramah kepadaku apabila melihat aku yang sedikitpun tidak menunjukkan semangat untuk melawan penyakitku.
Setelah melihat DIA yang b egitu setia menemaniku sepanjang hari ini hatiku amat tersentuh. Akui akui DIA adalah sahabat, kekasih dan mentor yang amat baik. Aku tahu DIA amat sedih dengan keadaanku. Sayangnya aku tak mampu menjadi yang terbaik buatnya.
Petang tadi aku telah dibenarkan balik dan sudah pasti aku amat gembira kerana aku sememangnya tidak suka menjadi penghuni hospital. Dalam perjalanan balik,DIA hanya mendiamkan diri dan rasanya aku tahu apa yang bermain di fikirannya. MAAFKAN AKU...
>>>buat semua yang menyayangiku..TERIMA KASIH..

5 comments:

  1. baru ikuti kisah anda.... kuatkan semangat...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih...Saudara Zambri..InsyaAllah berkat sokongan dan kasih sayang semua saya akan tabah..

    ReplyDelete
  3. Thanks a lot..Guang..berdepan dengan dugaan yang tak pernah tuntas kekadangnnya akan mengundang rasa putus asa juga..

    ReplyDelete