29 November 2009

Separuh Jiwaku Pergi...Anang

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::

Separuh Jiwaku Pergi

Memang indah semua

Tapi berakhir luka

Kau main hati dengan sadarmu

Kau tinggal aku

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia

Selama dengan aku

Itu ucap bibirmu

Kau dustakan semua

Yang kita bina

Kau hancurkan semua

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati

Kau curangi aku

Kau dustai hati

Benar ku mencintaimu

>>>>lirik yang indah dan aku percaya lirik lagu ini ditulis dengan mata hati yang berdakwatkan picisan luka di hati penulisnya....

2 comments:

  1. Inilah kehidupan...Adakalanya kita menyintai namun tidak dicintai, adakalanya kita dicintai namun kita tidak menyintai...cinta itu terlalu banyak rahsianya...

    ReplyDelete
  2. Yap setuju...Cinta kepada Allah tak pernah DUSTA..

    ReplyDelete