08 April 2009

Aku...WHY...NOTHING....
































Hahaha...hari ini pasukan bola jaring aku berlatih tanpa kehadiranku.Sejak balik dari Limbang beberapa hari yang lalu kesihatanku agak merundum.Mungkin aku terlalu letih dan agak tertekan dengan pelbagai pertandingan yang terpaksa aku hadiri.Dan hari ini semua rakan guru dapat mengesan bahawa aku tidak seceria selalunya.Memang hari ini aku nampak lesu dan tidak bermaya.
Pelbagai persoalan WHY juga diajukan kepadaku.Sudah pasti jawapanku seperti selalunya...NOTHING..
Walau bagaimanapun..aku tetap kuatkan diriku untuk melatih pemidato aku yang akan bertarung di peringkat bahagian Kuching minggu hadapan.Selesai latihan aku sempat menjenguk pasukan bola jaring aku.Nasib baik pembantuku Cikgu Aini datang membantu aku melatih pemain kami.

No comments:

Post a Comment