09 April 2009

Aku,murid-muridku dan kelasku..Tahun 5 Utarid.

...antara aktiviti yang paling diminati oleh muridku...menulis di papan tulis.









....sejak akhir-akhir ini aku jarang masuk kelas kerana aku terpaksa menghadiri pelbagai jenis pertandingan yang melibatkan muridku.Kesian juga dengan anak-anak muridku yang terpaksa aku tinggalkan dan kelasku pula belum aku upgradekan tahap keceriaannya.Insyaallah selepas semua pertandingan selesai aku akan sambung semula misi aku menceriakan kelasku.
Hahaha..paling menarik muridku sudah mula mengikut rentakku bergerak aktif dalam semua aktiviti sekolah.Dalam bidang sukan beberapa orang daripada mereka mewakili sekolah dalam sukan bola lisut,bola tampar,bola jaring,olahraga,dan bola baling.Kumpulan koir pula..70% adalah murid kelasku.Hari ini kebanyakan mereka hadir ke kelas teater anjuran KPSU Sarawak.

No comments:

Post a Comment