08 February 2011

Jangan sakiti hatiku lagi...

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::

Pagi tadi aku mendapat panggilan telefon daripada doktor yang merawatku di HUS. 10 Feb aku kena jumpa dua orang doktor pakar untuk laporan kesihatanku.Jauh di sudut hatiku, aku amat sedih sekali kerana selalunya DIA yang akan menemaniku.Tapi kali ini aku harus menerima hakikat yang DIa tiada lagi di dalam hidupku.

Sejak kami berpisah, telah berkali-kali DIA sengaja menyakiti hatiku..Aku hanya mampu menitiskan airmata dan bersabar.Kalaulah DIA tahu mengapa aku sengaja memancing kemarahannya tempoh hari,aku yakin DIA tak akan sanggup memutuskan hubungan kami.Namun, tiada guna lagi kerana nasi telah menjadi bubur.

Sesungguhnya hanya Allah saja yang tahu betapa aku ingin DIA bahagia.Dan untuk menjamin kebahagiaannya aku rela berkorban kerana aku sangat menyintaiNYA..

No comments:

Post a Comment