07 February 2010

Andai Ku Tahu...Ungu Band


:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::


Andai ku tahu

Kapan tiba ajalku

Ku akan memohon

Tuhan tolong panjangkan umurku
Andai ku tahu

Kapan tiba masa ku

Ku akan memohon

Tuhan jangan kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa-dosaku

Aku takut dosa yang terus yang terus membayangiku

Andai ku tahu

MalaikatMU kan menjemputku

Ijikan aku mengucapkan kata taubat padaMU

Aku takut akan semua dosa-dosaku

Aku takut dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa-dosaku ku

Ampuni aku menangis ku bertobat padaMU

Aku manusia yang takut neraka

Namun aku juga tak pantas di surga

Andai ku tahu

Kapan tiba ajalku

Ijinkan aku mengucap taubat padaMU

2 comments:

  1. kekadangnya segala sesuatu yang berlaku dalam hidup kita ada hikmah yg tersurat dan tersirat..

    ReplyDelete