07 June 2009

Lamarannya..aku terima...

Perjalanan hidup ini sememangnya unik dan kita sebenarnya tak tahu apa sebenarnya apa yang akan berlaku sepanjang perjalalanan kita walaupun bagi kita,kita telah merencana dan membuat perancangan yang sebaik mungkin.Hanya Allah yang tahu apa yang kita tak tahu...

Siapa sangka dalam pada aku haru-biru untuk menentukan hala tuju perjalanan hidupku,lewat malam tadi aku mendapat lamaran yang tak terduga olehku.Lamaran yang baik...buat apa aku nak tolak?So..aku menerimanya...mungkin ini langkah aku yang seterusnya untuk mengembangkan potensi diriku dalam bidang penulisan...Lamaran yang aku terima lewat malam tadi ialah yang di bawah...hahaha...suspen?????Terima kasih Cg Zul..

Zulkarnain Farihin Mustakim
SMK Sacred Heart SibuTeacherMaster MemberFame: 42OnlineGender: Posts: 1192
Re: (No subject)
« Sent to: Asha Shahmimi Abdullah on: Yesterday at 11:20:55 PM »
« You have forwarded or responded to this message. »
Quote Reply Remove
. Tahniah cikgu Asha. Cuba bukukan. Hantar ke DBP kuching. Saya boleh tolong bagi sokongan sebab saya salah seorang Munsyi Sastera yang dilantik oleh DBP


No comments:

Post a Comment