28 June 2009

Berikan aku waktu..

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::
Maafkan aku kiranya sampai saat ini aku masih gagal memaknakan erti kehadiranmu di dalam hidupku.Telah puas aku berusaha mencari titik keserasian antara kita..namun aku masih gagal malah segalanya masih samar-samar lagi.Aku mohon berilah ruang dan waktu untukku menilai erti kasihmu.Maafkan aku...
Ya Allah..
aku mohon petunjukMU
aku mohon kekuatanMU
untuk aku menentukan segalanya.
Saat kaki mengajakku pergi
terasa langkahku payah
sendu wajahnya menjerat rasaku
redup matanya memerangkap jiwaku
hingga aku kian keliru
atas keputusan ini.
Ya Allah..andai saja dia untukku
Tunjuki aku kebenarannya
berilah aku lohong dan lorong
permudahkan aku
mendakap impiannya
bersatu dalam impianku

No comments:

Post a Comment