24 November 2009

Bermimpikah Aku?

:: Marilah kita "Berfikir Di Luar Kotak Pemikiran" ::
Hari ini aku masih lagi melayan kegembiraan semalam. Aku telah menghubungi mereka-mereka yang jauh dan dekat untuk meminta pendapat..hehehe..seperti yang aku duga sudah tentu aku akan mendapat positif dan negatifnya. Kuncu-kuncu yang taat setia di belakangku pulak...
hehehe..asyik-asyik menyebut..be carefull asha..Thanks guy...asha will always carefull..

Namun,aku sedikit kecewa apabila aku gagal menghubungi sahabatku untuk aku kongsikan kegembiraanku bersamanya.Sahabatku,seandainya kau melewati lamanku ini, ketahuilah olehmu bahawa aku akan sentiasa mengingati semua yang telah kau berikan kepadaku termasuk blog ini.Sampai bila-bila pun aku tak akan melupakanmu.Thanks a lot..

Kesibukan untuk memulakan perjalanan yang baru membuat aku sedikit sibuk hari ini dan baru sebentar tadi DIA memintaku untuk mengiringinya ke satu destinasi yang sering menjadi persinggahannya. Aku tahu DIA berniat untuk membimbing aku agar bisa melangkah seiring dengannya nanti. Terus-terang aku katakan bahawa di hadapannya,aku rasakan yang aku terlalu kerdil dan buat pertama kalinya aku merasakan terlalu dhaif di hadapan orang. Entahlah..mungkin DIA terlalu istimewa buatku dan DIA memang menjadi idolaku sejak sekian lama..Pertemuan dan penyatuan ini pun tak pernah terlintas di kotak fikirku..Semuanya bagaikan mimpi..Syukurku kepadaMU Allah dan semoga ENGKAU akan terus memberkati
penyatuan kami ini...aminnnn

2 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Semoga Allah sentiasa membimbing anda dalam mencari warna-warna pelangi yang hakiki...amin.

    ReplyDelete
  2. wasalam..InsyaAllah berkat doa kalian sahabatku..moga perjalanan ini akan lebih indah.

    ReplyDelete